Tupla Xmas Box – Suomen suosituin patukka nyt joulun lahjapakkauksessa

Tupla Xmas Box – Suomen suosituin patukka nyt joulun lahjapakkauksessa

”Suomen suosituin suklaapatukka tekee nyt avauksen jouluun. Tupla on jo vuodesta 1960 tarjonnut herkutteluhetken useille sukupolville. Seikkailullinen pakkaus sopii erinomaisesti joko lahjaksi tai koko perheen jouluherkutteluun”, kertoo suklaan Senior Brand Manager Niina Lammila.

Boksi sisältää 16 kpl tutun Tuplan makuisia, yksittäispakattuja minipatukoita. Tupla Xmas Box aukeaa keskeltä kuten Tupla-patukat, mutta sen saa auki myös laatikon päistä.

Tupla – Suomen rouhein patukka

Tupla on ollut jo vuodesta 1960 suklaapatukoiden kärkimerkki. Tuplan suosion takana ovat ainutlaatuinen, jäljittelemätön maku ja rakenne: kuohkea kaakaonougatsydän, joka on päällystetty maitosuklaalla ja mantelirouheella. Tupla on Suomen suosituin suklaapatukka, sitä myydään vuodessa 28 miljoonaa kappaletta.

Cloettan alkuvuoden uutuudet: Leivonnaisinspiraatiota, marjaisia makuja ja ruotsalaisia klassikoita

Kevään uutuudet tarjoavat herkkuhetkiä moneen makuun. Ksylitolituotteissa raikas Jenkki Fresh -tuoteperhe kasvaa omenan ja vadelma-mansikan makuisilla purukumeilla, Läkerol Dents tuo pastilliin lempeän mustikan maun minttuisella twistillä.  Royal Kauramuru ja Aakkoset Herkkuhetki ammentavat makumaailmansa tutuista leivonnaisista. Uutuuskavalkadia täydentävät lakritsimaku Tupla Crispy Puffs-perheeseen, Leijona Pirteä Hedelmä -karkkipastillit, Ruotsista tutut Kexchoklad ja Malaco-karkkiremmit sekä CandyKing irtokarkkisekoitus, josta riittää jaettavaksi.
Lehdistötiedotteet

Cloetta avaa CandyKing-myymälän New Yorkiin: tarjolla Tuplaa ja Suomen suosituimpia irtokarkkeja

Lehdistötiedotteet

Kyselytutkimus: Budapest-konvehdit kuuluvat suomalaisten jouluun – yli puolet nauttii niitä joulun aikaan

Suomalaisten joulussa korostuvat perinteet ja makumuistot. Tuoreen Tuhat suomalaista -tutkimuksen mukaan Budapest-konvehdit ovat monelle suomalaiselle tärkeä osa joulunviettoa. Iro Researchin Cloettan toimeksiannosta toteuttamassa tutkimuksessa selvisi, että 53 % suomalaisista kertoo Budapest-konvehtien kuuluvan joulupöytäänsä joko usein tai satunnaisesti.
Lehdistötiedotteet