Cloetta avaa CandyKing-myymälän New Yorkiin: tarjolla Tuplaa ja Suomen suosituimpia irtokarkkeja

Cloetta avaa CandyKing-myymälän New Yorkiin: tarjolla Tuplaa ja Suomen suosituimpia irtokarkkeja

Suomen johtava irtokarkkibrändi CandyKing avaa tämän viikon lauantaina pysyvän myymälän New Yorkin West Villageen osoitteeseen 306 Bleecker St. CandyKing on osa Cloetta-konsernia, joka on Pohjois-Euroopan johtava makeistalo ja jonka valikoimaan kuuluvat myös muun muassa Tupla, Mynthon, Läkerol ja Aakkoset. Myymälä tarjoaa kuluttajille Suomen K-Citymarkettien ja K-Supermarkettien CandyKing-hyllystä tuttuja irtokarkkeja. Valikoimissa on muun muassa minikokoisia Tupla-patukoita, toffeetäytteisiä Center Original -suklaanappeja ja ikonisia vaahtokantarelleja.

Irtokarkit ovat olennainen osa suomalaista herkutteluperinnettä ja monelle viikonlopun kauppareissu ei ole täydellinen ilman omien suosikkikarkkien valintaa. Irtokarkkeja syövät kaiken ikäiset suomalaiset, mutta ostajissa korostuvat kaupunkilaiset.

Myymälässä on tarjolla laaja CandyKing-irtokarkkikonsepti. Valikoima on suomalaisen näkökulmasta varsin tuttu ja se sisältää esimerkiksi suklaisia Polly-karkkeja, kolapulloja, Lakrifun-liitulakuja, punssinappeja, persikkaviinikumeja ja noitapillejä. Valikoiman helmenä loistaa suomalaisten kestosuosikki, Tupla-patukka minikokoisena, joka löytyy myös CandyKingin irtokarkkivalikoimasta kotimaasta.

Myymälän värikkäästä ja herkullisesta ulkoasusta vastaa alun perin suomalainen sisustusuunnittelutoimisto AT-Design.

Candyking tarjoaa nyt New Yorkissa kuluttajille saman herkkuhetken, joka on monelle suomalaiselle viikonlopun kohokohta. Suomesta tutut irtokarkit ja ikoninen Tupla saadaan tarjolle sopivasti juuri Suomen itsenäisyyspäivänä avaavassa kaupassa”, sanoo CandyKing-liiketoiminnasta globaalisti vastaava Laura Rytkölä.

 

Tietoa CandyKingistä:
 

  • CandyKing on Euroopan johtava irtomakeistoimittaja ja Pohjoismaiden suosituin irtomakeisbrändi.
  • Pohjoismaissa CandyKing-irtokarkkeja on saatavilla useimmissa suurissa ruokakauppaketjuissa, pikatoimituspalveluissa kuten Wolt ja Foodora, Ruotsin, Norjan ja Tanskan lentokentillä sekä useissa elokuvateattereissa ja huvipuistoissa ja suurissa viihdetapahtumissa.
  • CandyKing on osa Cloetta-konsernia, joka on Pohjois-Euroopan johtava makeistalo. CandyKing on yksi Cloettan kymmenestä superbrändistä, joihin yhtiö keskittyy ja joita se aikoo laajentaa uusille markkinoille osana kasvustrategiaansa.

 

 

Lisätietoja ja haastattelupyynnöt: 

Cloettan media- ja sijoittajasuhteet  

+46 766 96 59 40, press.group (@) cloetta.com

 

 

Cloettan alkuvuoden uutuudet: Leivonnaisinspiraatiota, marjaisia makuja ja ruotsalaisia klassikoita

Kevään uutuudet tarjoavat herkkuhetkiä moneen makuun. Ksylitolituotteissa raikas Jenkki Fresh -tuoteperhe kasvaa omenan ja vadelma-mansikan makuisilla purukumeilla, Läkerol Dents tuo pastilliin lempeän mustikan maun minttuisella twistillä.  Royal Kauramuru ja Aakkoset Herkkuhetki ammentavat makumaailmansa tutuista leivonnaisista. Uutuuskavalkadia täydentävät lakritsimaku Tupla Crispy Puffs-perheeseen, Leijona Pirteä Hedelmä -karkkipastillit, Ruotsista tutut Kexchoklad ja Malaco-karkkiremmit sekä CandyKing irtokarkkisekoitus, josta riittää jaettavaksi.
Lehdistötiedotteet

Kyselytutkimus: Budapest-konvehdit kuuluvat suomalaisten jouluun – yli puolet nauttii niitä joulun aikaan

Suomalaisten joulussa korostuvat perinteet ja makumuistot. Tuoreen Tuhat suomalaista -tutkimuksen mukaan Budapest-konvehdit ovat monelle suomalaiselle tärkeä osa joulunviettoa. Iro Researchin Cloettan toimeksiannosta toteuttamassa tutkimuksessa selvisi, että 53 % suomalaisista kertoo Budapest-konvehtien kuuluvan joulupöytäänsä joko usein tai satunnaisesti.
Lehdistötiedotteet

Cloettan joulu 2025 tarjoaa kaksi uutuutta: CandyKingin suursuosion saavuttaneen irtokarkkijoulukalenterin ja ruotsalaiset Juleskum-vaahtokarkkitontut

Cloetta tuo joulun 2025 odotukseen kaksi herkullista uutuustuotetta, jotka ilahduttavat koko perhettä. CandyKingin irtokarkkijoulukalenteri on uudistunut entistä monipuolisemmaksi, mukana myös brändisuosikkeja kuten Tupla ja Sisu. Lisäksi ruotsalainen jouluklassikko Juleskum lanseerataan virallisesti Suomessa: mansikanmakuiset vaahtokarkkitontut tuovat mukanaan ripauksen perinteistä ruotsalaisen joulun tunnelmaa. Molemmat uutuudet ovat saatavilla Keskon ja S-ryhmän ruokakaupoista ja verkkokaupoista kautta maan lokakuusta alkaen.
Lehdistötiedotteet