Oletko kiinnostunut toimimaan yhdessä Cloettan keskeisimmistä liiketoimintaprosesseista?

Nykyisen asiakaspalvelukoordinattorin siirtyessä yrityksessämme uusiin tehtäviin, haemme toimitusketjun hallinnan asiakaspalvelutiimiin työhönsä intohimoisesti suhtautuvaa uutta osaajaa toimistollemme Turun Kupittaalla.

Asiakaspalvelukoordinaattorina sinun vastuullasi on varmistaa tilaus-, toimitus- ja laskutusprosessin tehokkuus. Näiden osalta tärkeä osa työtäsi on myös ylläpitää ja kehittää asiakastyytyväisyyttä sinulle nimetyissä asiakkuuksissa. Ulkoisten asiakaskontaktien lisäksi toimit läheisessä yhteistyössä Cloettan avainasiakaspäälliköiden ja myyntikentän sekä kysynnänhallinnan ja logistiikan kanssa. Tehtävässäsi raportoit asiakaspalvelun tiimivetäjälle.

Odotamme sinulta:

• Kaupallista tai teknistä koulutusta (esim. AMK-tutkinto)
• Aikaisempaa asiakaspalvelukokemusta
• Tuntemusta päivittäistavarakaupan toimintatavoista
• Kokemusta toiminnanohjausjärjestelmien käytöstä ja kehittämisestä
• Hyviä Excel-taitoja
• Huolellisuutta ja numerotarkkuutta
• Oma-aloitteisuutta

Olet etsimämme henkilö, jos viihdyt nopeatempoisessa toimintaympäristössä, jossa asioihin tartutaan nopeasti ja ongelmat selvitetään positiivisella palveluasenteella. Kiireen keskelläkin pystyt pitämään monia lankoja yhtä aikaa käsissäsi. Kansainvälisessä yrityksessä sinulla on valmius kommunikoida suomen lisäksi englannin kielellä. Muu kielitaito on eduksi, arvostamme erityisesti venäjän kielen taitoa.

Jos erinomainen asiakaspalvelu on sinulle kunnia-asia, lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja CV:si palkkatoivomuksineen viimeistään 28.2 . Lähetä hakemus.

Toimithan nopeasti, sillä paikka täytetään heti sopivan hakijan löydyttyä.