Töihin Cloettalle

 

Haemme nyt kahta FMCG-markkinoinnin osaajaa vahvistamaan menestyvää makeispussituoteryhmäämme.

Mikäli olet jo hankkinut kokemusta alalta, saatat hyvinkin olla etsimämme Tuoteryhmäpäällikkö.

Mikäli taas olet urallasi vielä alkuvaiheessa mutta tunnet paloa brändimarkkinointia kohtaan, voi Junior Brand Manager-tehtävä olla sinua varten.

Markkinointitiimimme koostuu positiivisista cloettalaisista, joten pääset työskentelemään helposti lähestyttävien ammattilaisten ja erinomaisten tuotteiden parissa.

Tuoteryhmäpäällikkönä olet osa menestyvää makeispussituoteryhmäämme. Tehtävässäsi saat vastuullesi suurimmat makeispussibrändimme Aakkoset ja TV Mixin. Keskeistä työssäsi on kuluttajalähtöinen tuoteportfolion (perusvalikoima + uutuudet) kehittäminen, johdonmukainen brändin johtaminen sekä kiinnostavan ja tehokkaan markkinointiviestinnän suunnittelu ja toteuttaminen mainos- ja mediatoimistokumppaneidemme kanssa. Työssäsi annat rohkeasti näkemystä tuoteryhmästrategiaan, jalkautat sen vahvoiksi kaupallisiksi suunnitelmiksi ja myyt suunnitelmasi tehokkaasti tiimille.

Odotamme, että sinulla on jo kokemusta brändimarkkinoinnista ja halua kehittää osaamistasi edelleen. Kokemus päivittäistavarakaupan alalta on eduksi. Sinulla on ammattikorkeakoulu- tai korkeakoulututkinto. Tehtävä edellyttää sujuvaa englannin kielen taitoa.

Toivomme sinun oleva inspiroiva, idearikas, oma-aloitteinen. Olet analyyttinen ja teet loogisia johtopäätöksiä käytössäsi olevan datan pohjalta. Sinulla on vahvat vaikuttamis- ja yhteistyötaidot. Saat muut innostumaan ja osaat viestiä selkeästi niin talon sisällä kuin yhteistyökumppaneillemme. Pidät langat käsissäsi hektisissäkin tilanteissa. Haluat jatkuvasti kehittyä ja oppia myös uutta. 

Junior Brand Manager -tehtävässä vastaat määriteltyjen brändien ja alatuoteryhmien valikoiman kehittämisestä ja markkinointitoimenpiteiden toteuttamisesta yhdessä markkinointipäällikön ja tuoteryhmäpäällikön kanssa. Suunnittelet tuotevalikoimaa kuluttajalähtöisesti ja kaupallisesti, ohjaat tuotekehitystä ja valmistelet uutuustuotteet lanseerausvalmiiksi.

Kokemus brändimarkkinoinnista on tehtävässä selkeä etu, mutta arvostamme erityisesti halua kehittyä monipuoliseksi markkinoinnin ammattilaiseksi. Sinulla on ammattikorkeakoulu- tai korkeakoulututkinto. Arvostamme myös jo opinnoissa osoitettua kiinnostusta markkinointia kohtaan. Tehtävä edellyttää sujuvaa englannin kielen taitoa.

Olet aloitteellinen toimeenpanija, mutta myös vahva tiimipelaaja ja sinulla on hyvät viestintä- ja esiintymistaidot. Olen analyyttinen ja osaat tehdä johtopäätöksiä käytössäsi olevan datan pohjalta. Suunnittelet ja organisoit toimenpiteitä jatkuvasti kehittyvässä toimintaympäristössä, eikä paineensietokykysi petä tiukemmassakaan tilanteessa.

Tarjoamme ainutlaatuisen mahdollisuuden päästä kehittämään suomalaisten suosikkibrändejä sekä kasvattamaan itsestäsi kuluttajamarkkinoinnin huippuosaajan!

Arvomme ovat fokusointi, yhteispeli, intohimo ja ylpeys, ja ne elävät aidosti arjessamme. Meillä pääsetkin osaksi makeinta mahdollista tiimiä.

Tunnistatko tehtävän ja arvomme omiksesi? Lisätietoja tehtävistä antaa Mercuri Urvalilla Niklas Sutela (p. 040 772 8270 parhaiten tavoitettavissa torstaina 21.10 klo 9–10 ja maanantaina 25.10 klo 14–15) ja Matti Narsakka (p. 040 482 1513). Lähetä CV:si ja hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 3.11.2021 osoitteessa www.mercuriurval.fi, FI-16495. Merkitsethän hakemukseesi selkeästi, kummasta tehtävästä olet ensisijaisesti kiinnostunut.

Jaa