Meistä

Cloetta haluaa tuoda hymyn herkkuhetkiisi!

 

Cloettan missio, eli yrityksemme toiminta-ajatus ja olemassaolon syy: 

"Tuomme hymyn herkkuhetkiisi."

Cloettan visio määrittelee sen, mihin suuntaan haluamme edetä ja mitä haluamme tulevaisuudessa saavuttaa:

"Makeeta ilman paineita"

Visiomme koostuu neljästä eri teemasta

Salliva nautiskelu
Jokainen ansaitsee elämäänsä herkuttelun hetkiä. Yksin tai yhdessä. Niitä hetkiä, jotka kohottavat arjen yläpuolelle. Hetkiä, jotka luovat muistoja ja kulkevat mukanamme. Näistä hetkistä voi nauttia ilman, että omatunto alkaa kolkuttaa.

Hyvinvointi
Me tuomme karkkihyllyyn yhä enemmän vaihtoehtoja, joilla jokainen voi vaalia hyvinvointiaan. Tarjoamme vähäsokerisempia ja luonnollisempia makeisia ja teemme kohtuullisen herkuttelun helpoksi tarjoamalla pienempiä annoskokoja.Kannamme vastuuta erityisesti lasten hampaiden terveydestä ja lihavuuden ehkäisystä.

Ympäristö
Tähtäämme siihen, että makeisten ei tarvitse aiheuttaa turhia paineita – sillekään, joka kantaa huolta ympäristöstä. Torjumme tiukasti hävikkiä ja teemme rohkeita valintoja ympäristön ehdoilla niin raaka-aineissa, pakkausmateriaaleissa  kuin logistiikassa.

Kulttuuri
Olemme rohkeita ja meillä on tahtoa olla aina askeleen edellä muita. Siksi kiritämme toinen toistamme tekemään tekoja yhteisen tavoitteemme eteen. Emme pelkää huteja, vaan otamme niistä opiksi. Tavoitteestamme tulee totta vain yhdessä tekemällä.

 

Cloettalla on neljä ydinarvoa, jotka ohjaavat tapaamme työskennellä ja toimia niin yrityksen sisällä kuin sen ulkopuolellakin. Ydinarvomme ovat:

 Fokusointi Yhteispeli Intohimo Ylpeys

 

  • Fokusoinnissa on kyse asioiden asettamisesta tärkeysjärjestykseen sekä siitä, että asiat hoidetaan itseensä luottaen, kunnianhimoisesti ja ”kyllä onnistuu” -asenteella.
  • Yhteispeli tarkoittaa yhteistä vastuunkantoa: jokainen tekee oman osuutensa ja tukee samalla toisia.
  • Intohimossa on kyse itsensä ylittämisestä, positiivisesta asenteesta ja hauskanpidosta.
  • Ylpeydellä tarkoitamme sitä, että olemme ylpeitä yrityksestämme, brändeistämme, tuotteistamme ja henkilökohtaisesta panoksestamme.

 

Valitsemme joka vuosi arvomallit, jotka toimivat arvojemme esikuvina. 

 

Jaa