Cloettan makeat kesäuutuudet

16.4.2020

Cloetta Suomi Oy tuo kesään joukon maistuvia uutuusmakeisia; terveysvaikutteisia Jenkki Plus -hyvinvointipurukumeja, lisäenergian tarpeeseen tuhdin Tupla King Size -patukan sekä herkutteluun uuden TV Mix -lakritsisekoitepussin. Uutuudet löytyvät kaupan hyllystä toukokuun alussa.

Jenkki Plus -hyvinvointipurukumit – uusi terveysvaikutteinen purukumisarja!
Jenkki Plus -hyvinvointipurukumien vitamiinit ja kivennäisaineet tukevat kokonaisvaltaista hyvinvointia, samalla kun ksylitoli pitää hymyn kauniina! Terveysvaikutteisten ainesosien ansiosta purukumit auttavat sinua tuntemaan olosi hyvinvoivaksi ja virkistyneeksi. Luonnon inspiroimat maut pirskahtelevat elämäniloa ja täydentävät hyvän olon kokemusta.
Jenkki Plus lime-minttu – vireyteen sisältää B3-vitamiinia ja magnesiumia, jotka auttavat vähentämään väsymystä ja uupumusta.
Jenkki Plus karpalo-greippi – hyvinvointiin sisältää sinkkiä ja kalsiumia. Sinkki edistää koko kehon immuunijärjestelmän toimintaa sekä hiusten, kynsien ja ihon pysymistä normaalina. Kalsium puolestaan on tarpeellinen luuston ja hampaiden pysymiselle normaaleina.

Jenkki Plus lime-minttu 44 g
Jenkki Plus karpalo-greippi 44 g

Tupla Nuts & Raisins – rouhea KINGSIZE-kokoinen uutuus
Tuplan ainutlaatuinen, jäljittelemätön maku on sekä nuorten että varttuneempienkin kestosuosikki. Tupla Nuts & Raisins on KINGSIZE- kokoinen ruokaisa patukka suurempaan suklaannälkään. Nuts & Raisins -patukassa tuttu Tupla-maku yhdistyy makeiden rusinoiden ja rapeiden hasselpähkinöiden kanssa täyteläiseksi kokonaisuudeksi. Patukan sisus koostuu Tupla-kaakaonougatista, johon on lisätty rusinoita ja murskattuja hasselpähkinän paloja. Patukan herkullisessa maitosuklaakuorrutteessa on hasselpähkinärouhetta.
Tupla Kingsize Nuts & Raisins 80 g

Sisu Routa – viileä menthol-salmiakkipastilli
Sisu vastaa yleisön huutoon laajentamalla sokerittomien Sisu-pastillien valikoimaa. Sisu Routa on mentholin makuinen viileänraikas salmiakkipastilli, jossa on uudenlainen pehmeämpi koostumus. Nuorekas ksylitolilla makeutettu vaihtoehto on pakattu isoon rasiaan.
Sisu Routa Xylitol 70g

Läkerol Classic Raspberry-Licorice – suosikkimaku nyt myös pastilleihin
Läkerol-pastillivalikoiman uutuusmaku on vastustamaton yhdistelmä hedelmäistä vadelmaa ja tummaa lakritsia. Vadelman ja lakritsin kombo on tuttu suosikki purukumeista. Läkerol Classic raspberry-licorice sopii täydellisesti omiin herkkuhetkiin - missä ja milloin vain.
Läkerol Classic Raspberry Licorice 25g

TV Mix Laku – markkinoiden monipuolisin lakusekoitus
TV Mix laajentaa sekoitepussivalikoimaa lakritsisella uutuudella. TV Mix Laku on sekoitus Karkkikadun suosituimpia lakritsikarkkeja, herkullisia uutuuksia ja hedelmäisiä viinikumeja. Pussista löytyy mm. Suomen ostetuin täytelakritsi SukuLaku, rapea mangolaku sekä hedelmäiset nomppanappi -uutuudet. Raikkaan keltaisesta, isosta pussista riittää jaettavaksi ystävien tai perheen kanssa.
TV Mix Laku 325 g

1013581_Jenkki Plus Karpalo-Greippi 44g
1013580_Jenkki  Plus Lime-Minttu 44g (1)
1013571_Sisu  70g Xylitol  Routa