Cloetta tekee ensimmäisenä yrityksenä Suomessa oman Snapchat-linssin

30.5.2017

Cloettan uutuuskarkki Crazy Face ottaa somen tuoreesti haltuun tekemällä ensimmäisenä brändinä Suomessa oman Snapchat-linssin

Suomen ensimmäinen sponsoroitu Snapchat-linssi on osa uuden Crazy Face -karkin lanseerauskampanjaa. Hasan & partnersin Cloettalle suunnittelema kampanja keskittyy sosiaalisen median kanaviin.

Kampanjan keskiössä ovat nuorison suosimat vaikuttajat: artistit Vilma Alina ja Mäkki sekä musiikkikentän uusi tulokas, tubettaja Daniel Okas. Crazy Face on haastanut artistit erilaisiin hulluihin stuntteihin.

Stunttivideoiden levityksessä käytetään hyväksi myös artistien omia kanavia, joten mm. Snapchat ja Instagram stories on voitu ottaa käyttöön laajemmin kuin maksetulla medialla on mahdollista. Uusi Snapchat-linssi julkaistaan artistien yhteisen keikan yhteydessä 2.6. Linnanmäellä.

"Kun markkinoidaan nuoremmalle kohderyhmälle, pitää todella olla ajan hermolla. Kanavat ja trendit vaihtuvat tiuhaan. Uskomme artistiyhteistyön ja tuoreiden kanavavalintojen voimaan Crazy Face -lanseerauksessa, sillä vaikuttajilla on suuri merkitys nuorten ostopäätöksiin", sanoo Cloettan tuoteryhmäpäällikkö Sanna Teräväinen.

Nuorten oman makeistuoteperhe

Crazy Face on nuorten oma uusi extrememakeistuotesarja, joka perustuu äärimmäisiin makuelämyksiin. Crazy Face –pussit sisältävät jauhetäytteisiä bonbon-makeisia. Jokaisessa kolmessa pussissa on kahden makuisia, tajunnan räjäyttäviä makeiskuulia. Makuyhdistelmät ovat Crazy Face Sour (kirpeää sitruunaa ja omenaa) Crazy Face Salty (suolaista lakritsia ja kinuskia) ja Crazy Face Fizzy (poreilevaa kolaa ja bubble gum-karkkia)

Artistien yhteiskeikka ja Crazy Face -maistatus Linnanmäellä 2.6. klo 17.00-18.30