FI

TUPLA+ -urheilupatukat tuovat herkullista energiaa treenaamiseen

Tupla+ kuntosali
4.9.2015

Suomen suosituin suklaapatukka löytyy nyt myös urheiluvalmistehyllystä. Tupla tuo uudet, hyvänmakuiset urheilupatukat kauppoihin syykuussa.

Tupla+ -urheilupatukat on valmistettu laadukkaista raaka-aineista ja ne on kuorrutettu herkullisella UTZ-sertifioidulla maitosuklaalla. Niissä yhdistyvät herkullinen maku ja oikea ravintosisältö.

- Haluamme tarjota aktiivisille liikkujille aidosti hyvän makuisen urheilupatukan. Tupla on kuluttajille tuttu tuotemerkki, joka sopii erinomaisesti urheilupatukaksi, sanoo Cloetta Suomi Oy:n markkinointipäällikkö Maija Paakkanen.

Tupla+ Energy –patukka sisältää runsaasti kuituja ja on loistava energian lähde ennen treeniä. Tupla+ Protein –patukka sisältää maitoperäistä heraproteiinia ja se auttaa palautumaan treenin jälkeen. Tupla+ -urheilupatukat on tarkoitettu jokaiselle aktiivisesta elämästä nauttivalle, joka haluaa syödä terveellisemmin mutta silti nauttia joka palasta. Ne sopivat loistavasti myös välipalaksi sekä matkalle mukaan.

Tupla+ -urheilupatukoista löytyy sekä energiapatukka että proteiinipatukka:

Energiaa ennen treeniä: TUPLA+ ENERGY 55 g

• runsaskuituinen
  • pääraaka-aine kaura
  • sisältää myös hedelmämehuja
  • loistava energianlähde ennen treeniä ja treenin aikana

Proteiinia treenin jälkeen: TUPLA+ PROTEIN 55 g

• proteiinia 17g/patukka
  • pääosa laadukasta heraproteiinia
  • päällä maitosuklaata ja mantelirouhetta
  • auttaa palautumaan treenin jälkeen

Tupla-urheilupatukat sisältävät UTZ-setifioitua maitosuklaata. Käyttämällä UTZ-sertifioitua kaakaota tuotteissamme tuemme vastuullista kaakaon viljelyä.

Tupla+ Energy 55g
Tupla+ Protein 55g