Tuote- ja ainesosahaku
Tuote- ja ainesosahaku

 

Suhtaudumme karkkeihin, purukumeihin, pastilleihin ja pähkinöihin intohimoisesti, ja siksi haluamme kuulla juuri sinun mielipiteesi. Kysy, kommentoi, kerro ajatuksesi ja ideasi. Toivomme, että sait hymyn huulillesi ja vietit iloisen hetken tuotteidemme kanssa!

Jos kohdallesi osui virheellinen tuote ja toivot siitä korvauksen, lähetäthän tuotteen ja pakkauksen meille postitse.

ASIAKASPALAUTUS
Cloetta Suomi Oy
PL 406
20101 TURKU

Huomasithan myös Usein kysytyt kysymykset? Kysymykseesi saattaa löytyä jo vastaus sivuiltamme!

Nettilomakkeen kautta tulleisiin yhteydenottoihin pyrimme vastaamaan mahdollisimman pian, normaalisti kahden viikon kuluessa. Jos asiasi on kiireellinen, niin otathan yhteyttä puhelimitse puh. 010 303 4662 (arkipäivisin klo 9-15). Puhelu maksaa 8,35 snt/puh ja 16,69 snt/min (sis. alv 24 %).

Läkerol-rasioiden koodit

Osassa Läkerol-pastillirasioita on maakoodi. Koodi liittyy Ruotsissa olleeseen kampanjaan.

Ilmaisnäytteet

Ilmaisnäytteemme on tarkoitettu hammasalan ammattilaisten käyttöön erilaisiin tapahtumiin. Voit tilata maksullisia näytteitä nettikaupastamme www.ksylitolikauppa.fi

Sponsorointi ja arpajaispalkinnot

Suosittuja tuotteitamme pyydetään erittäin usein arpajaispalkinnoiksi ja sponsoroimaan erilaisia tapahtumia. Meillä ei valitettavasti ole mahdollisuutta lähteä toteuttamaan yksittäisiä toivomuksia.

Valmistusaineet

Makeisen kääre kertoo tuotteen sisältämät valmistusaineet luotettavasti.

Tämän sivuston oikeasta yläkulmasta löytyvä "Tuote- ja ainesosahausta" löydät vastauksen useisiin raaka-aineita koskeviin kysymyksiin. Ainesosahaun avulla voi helposti hakea tuotteita, jotka sopivat erityisruokavalioon.

Ainesosahaun antamaa informaatiota tarkempia tietoja resepteistämme ja käyttämistämme raaka-aineista emme voi antaa.

Kauppojen valikoimassa olevat tuotteet

Varmimmin kaikki tuotteemme ovat isojen ruokakauppojem valikoimissa. Mikäli et löydä suosikkimakeisiasi lähikauppasi valikoimasta, asiasta kannattaa keskustella kauppiaan kanssa.

Virheellinen tuote?

Jos kohdallesi osui virheellinen tuote ja toivot siitä korvauksen, lähetäthän tuotteen ja pakkauksen meille postitse. Näin pystymme parhaiten selvittämään mahdollisen virheen syyn. Haluamme, että olet tyytyväinen ja saat hyvän mielen.

Kiitos, että näet vaivaa tuotteen lähettämiseksi.

Huom! Cloetta maksaa postimaksun eli postimerkkiä ei tarvita.

KIRJOITA KUOREEN:

ASIAKASPALAUTUS
Cloetta Suomi Oy
PL 406
20101 TURKU

Huom! Asiakaspalautteena lähettävän postin saapuminen Cloettalle saattaa kestää yli viikon.